vrijdag 22 november 2013

IJzig ;p

 
 http://sandrasscrapshop.blogspot.nl/
Hallo allemaal!

Vandaag heeft Sandra een nieuw patroon in haar shopje: Een Iglo! Hoe leuk is dat en dan met alle winterpret Tilda's en beestjes wordt de iglo vanzelf een warm gezellige hut hihi! Ze mogen wel oppassen dat het ijs niet smelt ;p

Sandra en Chantal hebben natuurlijk ook hun uitwerking ervan gemaakt en we proberen er alle drie een andre draai aan te geven. Dat maakt het soms best als een uitdaging omdat we veel op één lijn zitten met elkaar *lol*


Ik heb er een langwerpige variant van gemaakt. De iglo iets verkleind en alle losse deeeltjes bewerkt met Distress Ink Pumice Stone. De achtergrond heb ik bestempeld het kleinste sneeuwstempeltje van Moagnolia en Versa Mark Watermark Stamp. Daar overheen de WOW Silver Hologram Sparkle Embossing Glitter en met de heattool verhit. In het midden nog een strassteentje en laat ze maar glintsteren die vlokjes!

 (Sorry, foto is niet helemaal scherp)

De sneeuwhoopjes heb ik met Glitter Snow opgebracht en ook verhit met de heattool. zo grapig om te zien wat er dan gebeurd: het lijkt bijna net op popcorn hihihi!

http://sandrasscrapshop.blogspot.nl/
Ons lieve ijsbeertje heb ik gekleurd met Colpics E70,71 en 74. Zijn sjaal en muts met E74, 77 en 79. De wangen zijn gekleurd met R000 en RV42. Achter het ijsbeertje heb ik kleine piepschuimbolletjes door de helft gesneden en als sneeuwballen achter 'm geplakt. De tekststempel van Winter Joy is van Whimsy Stamps. Het bond randje op de muts is een klein stukje wol.


Ik wens jullie allemaal een gezellige dag toe en door al dat sneeuw ga ik nu lekker even een warme kop thee zetten :D

Tot snel!
 

3 opmerkingen:

Sarah - Crea S zei

Ziet er weer super schattig uit Karin!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Karin, ik vind het super.
Liefs van Anita

LottesCards zei

Wauw! Lieverd, wat is dit weer super!!! Ben nog steeds aan het dubben hoor LOL je bent lekker aan het werk geweest met verschillende technieken, leuk hè? Het geeft een schitterend effect, top gedaan! Dikke knuffel, lotte