zaterdag 30 april 2016

Pretty in pink

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik mijn laatste kaartje zien als Gastdesigner van Time for Magnolia challenge. Deze keer is het thema Pretty in pink.

http://www.timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/

Nou heb je verschillende kleuren roze en ik heb gekozen voor een variatie die meer naar zalmroze gaat. Een kleur die ik niet heel vaak gebruik maar toch wel erg mooi vind.

Een "platte" kaart was mijn uitgangspunt en dat heb ik ook gehaald ;p

Heel veel plezier weer met de challenge en tot de volgende keer!

   
 

2 opmerkingen:

LottesCards zei

Plat is gelukt! Maar ondanks dat zit er toch wel veel diepte in! Knap gedaan <3 En zo mooi gekleurd!!! Jammer dat het alweer je laatste bijdrage is, ik vond het genieten om weer wat meer kaarten van je voorbij te zien komen! Liefs

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een plaatje Karin. Tilda en de rozen zijn erg mooi ingekleurd.
lieve groetjes Miranda