zaterdag 2 april 2016

VOORJAAR!



Lieve lezers,

Er zijn wat veranderingen op komst... HET VOORJAAR KOMT ERAAN!!!! Yes!! Ohh heerlijk is het toch weer nu de avonden langer licht blijven en de vogels volop hun liefdesverklaringen fluiten. Wat kan ik daar toch van genieten!! En om het voorjaar in te luiden heeft TMF haar nieuwe challenge gedoopt met de naam: "Laat de lente zien". Doen jullie mee?


Ik heb een kaartje gemaakt met natuurlijk onze lieve Tilda die er ook van geniet om de vogeltjes te horen en te zien. 


Ik ben weer lekker aan het kleuren geweest met mijn Copics en heb het verder vrij rustig gehouden.


Geniet lekker van het weekend, er komt mooi weer aan. Intussen ga ik samen met mijn dochter een nachtje in een hotel slapen en gezellig shoppen in Den Bosch bij de Knots Gekke Kaartendagen.


 Tot de volgende keer!

Groetjes, Karin



6 opmerkingen:

chrilvian zei

Wat een leuke scene

LottesCards zei

Je kaart is echt weer geweldig!!! Super hoe je de stempels hebt gecombineerd en er zo iets moois van hebt gemaakt! Zelfs het papier past helemaal bij de rest en maakt het echt één geheel. Ik ben er weer weg van <3 Liefs!!! Enne, veel plezier met shoppen samen :D

Margreet zei

hihihi ik zat heel ergens anders ook al te reageren. Volgens mij heb ik dat wel eerder zo gedaan hihihi sorry meis.
Maar wat n prachtige kaart is het toch weer zeg!
Veel plezier nog met het moeder dochter uitje.
Liefs Margreet

Wil Frutsel zei

Wauwww prachtig karin!!
xx Wilma

Wil Frutsel zei

Wauwwww prachtig Karin!!
xx Wilma

Jolanda zei

Je hebt er weer een prachtige creatie van weten te maken. Ik vind hem weer helemaal geweldiggg.

Groetjes Jolanda